Saturday, July 3, 2010

Andai ini takdirnya... aku pasrah....

Doa seorang hamba yg pasrah trhadap nsib yg menimpa dirinya.....

YA ALLAH... tuhan yg maha mendengar lagi maha mengasihani... hari ini aku telah diuji olehMU dgn ujian yg trlalu berat... trlalu berat rasanya utuk digalas oleh insan sekerdilku... terlalu sakit rasanya utk aku menanggungnya... berikanlah aku kekuatan YA ALLH....

YA ALLAH YA TUHANKU... jika ini ujian yg kau berikan kepadaku.. aku pasrah YA ALLAH... aku redha... aku yakin ada hikmah yg lebih baik menantiku.... aku akur pada ketentuanMU YA ALLAH...

YA ALLAH YA RABBI... satu2nya kekuatan dlm hidupku telah engkau ambil... satu2nya kelemahnku telah engkau hadapkn kepadaku... satu2nya harapan dan doa ku saban hari sdg kau uji.. maka YA ALLAH.... gantilah setiap kelemahan,harapn da doaku ini dgn kekutan utk menghadapinya... aku memohon kepadaMU YA ALLAH...

YA RABBI.... sesungguhnya hambaMU ini hanya ada MU untuk mengadu.... hnya ada MU utk menumpng kasih.... jadikn lah aku setabah Siti Khadijah atau Siti Aisyah di dalam melayari hidup... berikn lah ketenangan dan kesabaran kepadaku agar hidup ini dapat aku teruskn.... amin.. YA RABBAL ALAMIN....


p/s: ALLAH engkau dekat... penuh kasih syg.... :')

No comments:

Post a Comment